Praca
Informatyk Serwisant HelpDesk - Specjalita Wsparcia IT
Obowiązki:
- bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników w zakresie aplikacji biurowych, sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych (obsługa i realizacja zgłoszeń od użytkowników)
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętowo-programowych użytkowników
- zarządzanie kontami użytkowników (Active Directory)
- nadzór nad poprawnością działania infrastruktury i systemów IT
- przygotowanie do pracy nowego sprzętu informatycznego (komputery/laptopy) wraz z migracją danych
- konfiguracja programów pocztowych na stacjach roboczych / laptopach / telefonach
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów zaocznych)
- minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia IT – warunek konieczny
- dobra znajomość znajomość oprogramowania biurowego MS Office, systemów operacyjnych MS Windows
- praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
- znajomość tematyki sieciowej LAN/WAN
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole jak również samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność
- znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B. (czynne) – mile widziane
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MIKRONEX 03-286 Warszawa Malborska 14C/21, NIP: 5241023063 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 1 miesiąca. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Klauzula informacyjna
Państwa dane osobowe, przesłane w odpowiedzi na zamieszczone ogłoszenie, przetwarzane są na zasadach opisanych w Polityce Prywatności.